2024. mårcius 22., péntek

CSELEKEDJ HITED SZERINT đŸ”„

" đŸ”„UgyanĂ­gy a hit is, ha cselekedetei nincsenek, halott önmagĂĄban." Jak. 2/17.

SĂșlyosan megsĂ©rĂŒltem a hĂĄtamon 1973. december 30-ĂĄn.
RendkĂ­vĂŒl erƑs fĂĄjdalmaim voltak, Ă©s kĂ©ptelen voltam kiegyenesedni.
Alig tudtam beszélni, és a lapockåim szinte egymåshoz értek.
Mindez a szolgĂĄlatba valĂł beiktatĂĄsom elƑtti este törtĂ©nt, Ă©s csak arra tudtam gondolni, hogy milyen rettenetes bizonysĂĄg lesz a beiktatĂĄsomkor.

HitbƑl azt imĂĄdkoztam, hogy meggyĂłgyultam, Ă©s kezdtem ellenĂĄllni a fĂĄjdalomnak Ă©s az Ördögnek azzal, hogy hitem szerint cselekedtem.
Karemeléseket csinåltam, térdhajlítåsokat, megérintettem a låbujjamat, és hasonló mozdulatokat, amiket nem szívesen tettem meg. Javulås történt, de nem volt teljes a gyógyulås.
Lezuhanyoztam Ă©s hajat mostam, hogy felkĂ©szĂŒljek a szolgĂĄlatra.
Nagy fĂĄjdalmat okozott, amikor behajlĂ­tottam a nyakam, de tudtam, hogy meggyĂłgyultam, Ă©s szilĂĄrdan elhatĂĄroztam, hogy ennek megfelelƑen cselekszem.
Az elsƑ Ă©s mĂĄsodik hajöblĂ­tĂ©s között elmĂșlt valamennyi fĂĄjdalmam, Ă©s teljesen rendben voltam.

KĂ©pzelj el valakit egy Ă©gƑ Ă©pĂŒletben.
Azt hiszik, hogy meg fognak halni, ha nem jönnek ki az Ă©pĂŒletbƑl, de csak ĂŒlnek a helyĂŒkön. 
Ez bolondsĂĄg, igaz? HasonlĂłkĂ©ppen a hit megfelelƑ cselekedetek nĂ©lkĂŒl egyĂĄltalĂĄn nem valĂłdi hit.
Annak megfelelƑen kell cselekednĂŒnk, ahogy hiszĂŒnk.
Esetemben szĂŒksĂ©gem volt a gyĂłgyulĂĄsra a hĂĄtamban, ezĂ©rt Ășgy hasznĂĄltam a hĂĄtam, mintha mĂĄr gyĂłgyult lett volna – mert meggyĂłgyultam!

Azok, akik azt mondjĂĄk, hogy hisznek Isten bƑsĂ©gĂ©ben, de nem adnak, önmagukat csapjĂĄk be.
Aki azt mondja, hogy meggyĂłgyult, de tovĂĄbbra is betegkĂ©nt cselekszik, a tĂŒneteit figyeli, megöli a hitĂ©t.

Aki közbenjĂĄr egy mĂĄsik szemĂ©lyĂ©rt, majd azon aggĂłdik, hogy vajon törtĂ©nt-e valami az illetƑvel, nem hitben cselekszik.
Az igazi bibliai hit cselekedetekben nyilvĂĄnul meg.TehĂĄt cselekedj ma a hited szerint!

(ForrĂĄs: Daily Devotional – Andrew Wommack Ministries)

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se